پابرهنگان

پابرهنگان

لذت دوستی با پابرهنگان در این است که مطمئنی ریگی به کفش خود ندارند...

طبقه بندی موضوعی

بازی طولانی که متضررش مردم بودند/تابوی تان شکست؟!

چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۲۱ ق.ظ

سرانجام جلسه سوال از رییس جمهور هم برگزار شد تا تابوی بزرگی که مدت هاست بر سر جامعه سایه انداخته و مردم را بیچاره کرده بود، بشکند!!!!!!

جلسه ای که ماه هاست برخی نمایندگان مجلس هشتم خود را برای ترتیب دادنش به آب و آتش می زدند تا حضرت تابو را بشکنند برگزار شد.

البته آنطور که حداقل من پیش بینی می کردم نشد. پیش بینی حقیر این بود که احمدی نژادی که چند ماه است فشارها و فحش ها و توهین ها را تحمل کرده حالا فرصتی پیدا می کند تا پته خیلی از نمایندگان را روی آب بریزد و دوباره تشنج تازه ای به همین بهانه در کشور ایجاد شود.

اما مثل اینکه خیلی خویشتن داری کرد. البته برخی پاسخ های احمدی نژاد بی معنا و گنگ بود. مثلا اینکه در مورد جایگاه مجلس مطلبی را با استدلال مطرح کردم و شما هم با استدلال جواب بدهید، یا اینکه درمورد خانه نشینی: این وصله‌ها به دولت نمی‌چسبد اما زندگی من نشان می‌دهد که با عمل، بیان درست و منطقی از ولایت دفاع کنم و ... اصلا پاسخ به سوال نبود، پاک کردن صورت مساله بود.

درمورد سوال حجاب و عفاف هم می توانست پاسخ قوی تری بدهد.

بزرگترین عیب پاسخگویی احمدی نژاد هم نوع ادبیات و بخصوص اصرار بر شوخی کردن بود. درباره مدرک گرفتن با شاسی هم گرچه واقعیتی تلخ است { و بنده بشدت حال کردم!!} اما مطرح کردنش در صحن علنی مجلس اصلا کار جالبی نبود و اتفاقا همین مساله پیراهن عثمان داغدیدگان از پاسخ های احمدی نژاد خواهد شد!

نکته دیگر، سکوت آن دسته از نمایندگانی است به دور دوم انتخابات رفته اند و به احتمال زیاد برای از دست ندادن رای خود، فعلا سکوت را بر  فحاشی ترجیح می دهند! و البته آنهایی که رای نیاورده اند شیپور توهین و فحاشی را علیه رییس جمهور راه خواهند انداخت.

در کل امروز نمایشی بی محتوا پخش شد که بزرگترین متضررش مردمی هستند که علاوه بر تحمل بداخلاقی های چندماهه هردو طرف، وقتی را که نمایندگان و مسئولین و بخصوص شخص رییس جمهور باید برای رسیدگی به امور مملکت در ایام نزدیک به عیدنوروز صرف می کردند، صرف تهیه و تدارک این نمایش کردند تا باز هم مثل همیشه قربانی بداخلاقی ها و سیاست بازی های حلقه ای از سیاسیون ناآگاه، مردم باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۴
احسان عابدی

نظرات  (۲۰)

سلام
خیلی از وب شما خوشم اومد
نمیدونم چرا ؟

حتما بازم میام و بهت سر میزنم.


سلام. لطف دارید
۲۴ اسفند ۹۰ ، ۱۰:۴۲ دوستدار ولایت
"بداخلاقی های چندماهه هردو طرف"

یعنی دولت به آن طرفی ها تخم حروم و فراماسونر و مزدور آمریکا و زن باره و منحرف و ... گفته است؟!!!


خدا انصاف را برای همین جاها قرار داده است.

باید اشکالات مجلس را مطرح کرد. چرا باید از بیان صریح مدرک گرفتن با شاسی ترسید؟!
جالب اینجا است که لاریجانی از واژه شاسی خوشش نیامد! اما نمی داند که مردم از کاری که آنها با شاسی کذایی انجام نداده اند خوششان نیامد.


درباره اینکه کمتر شوخی کند بهتر است، با شما موافقم. اما درباره گنگ بودن آن دو سؤال با شما هم عقیده نیستم: مجلس درباره اظهارنظرات رئیس جمهور نمی تواند سؤال کند و به همین دلیل دکتر احمدی نژاد پاسخ نظرش درباره مجلس را آنگونه بیان کرد، زیرا مجلس اصلا حق سؤال نداشت.
درباره ادعای خانه نشینی هم، مدعیان تهمتی را با حدس و گمان مطرح می کنند و رئیس جمهور هم با همان شواهد جوابشان را داد. مگر طرف مقابل چیز بیشتری گفته بود که نیاز باشد رئیس جمهور توضیح بیشتری بدهد؟!

خدا احمدی نژاد را حفظ کند و بدبینان و خرده بینان نسبت به او را اصلاح کند.
سلام
این قضیه مدرک گرفتن با شاسی جریانش چیه؟
سلام
این قضیه مدرک گرفتن با شاسی جریانش چیه؟


سلام. متاسفانه برخی از نمایندگان مجلس با دستبوسی سلطان عبدالله جاسبی از دانشگاه آزاد مدارک رنگارنگی گرفتند و شدند دکتر و مهندس و ....
سلام.چرا یک طرفه به قضیه نگاه می کنید؟
دولت باید پاسخگوی گفتار و کردارش باشد.
این حق مجلس و مردم است.


سلام. این کامنت خصوصی بود.اما لازم دیدم جواب بدم.من نگفتم حق با کدام است. مسلما اصول قانون هم مورد احترام هستنداما ببینید نیت افراد مطرح کننده این جلسه چیست؟ اصلا سوالات به قول خود رییس جمهور ساده و بی مورد بودند. باید سوالاتی می پرسیدند که مورد ابهام مردم هم باشد نه سوالات سیاسی و جهت دار.
سلام
1-آقای عابدی، شما و بسیاری از طرفداران رییس جمهور فراموش کرده اید این احمدی نژاد، احمدی ژاد سال 84 نیست.
2-احمدی نژاد پته کی را تابحال روی آب انداخته.همش حرف بوده و سرو صدا.پته مدیر عامل بانک پارسیان را به روی آب انداخت که بعد از مدتی معلوم شد آمارش اشتباه بوده، خودش پشیمان شد و مدیر عاملی یک جای دیگر را-اگر اشتباه نکنم مهر رضا بود- را به او پیشنهاد داد و او را رد کرد.
3-اگر این جلسه برگزار نمی شد چه تغییری در وضع مردم ایجاد می شد؟شاهکار دولت این بوده در دو ما ارزش پول ایران را رسما در برابر دلار نصف کرد.کشور درگیر قیمت طلا و دلار بود و مسئولان اقتصادی لال مانی گرفته بودند.چه مشکلی این دولت از گرفتاری های مردم حل می کند؟
4-شما فریب حرف امثال حسینیان و متاسفانه توکلی و نادران را نخور.حرفهایی مانند شیرینی انتخابات را در کام مردم تلخ نکنند و...و حرفهای بی مبنا و بیخودی مثل این.شرکت مردم در انتخابات با تلخی و فقط به خاطر رهبری و نظام و جلوگیری از دخالت بیگانگان بود و اگر نمایندگان بخواهند از دولتی که کمر مردم را شکسته سوال بپرسند مردم ناراحت می شوند؟
5-خود شما با این حقوقی که می گیرید چه می کنید؟سوالی هم از دیگر همکاران و دیگر استانها بپرسید تا بدانید.
6-یکی از آشنایان ما قصاب است می گفت قیمت گوشت نسبت به چهل روز پیش 4 هزار تومان افزایش یافته، مرغ نسبت به سه ماه پیش دوبرابر شده اجناس دیگر هم همین طور.اگر کشورداری این است که ...از اعتقادات و اخلاق در دولت خبری نیست.اقتصاد ویران است و فقط مشتی هارت و پورت مانده.چطور حساب صندوق ذخیره ارزی صفر شده است؟کشور ما درگیر جنگ است ؟بلایی آسمانی نازل شده؟بیش از نصف درامد نفتی ایران بعد از انقلاب، زمان احمدی نژاد بوده چرا باید صندوق صفر باشد؟ما در زمان بدر و خیبیریم -اگر به حکیمانه بودن فرمایشات رهبر اعتقاد داریم- چرا باید طوری وانمود کنیم که وضعیتمان از شعب ابی طالب هم بدتر است .چند وقت پیش فتاح به تلویزیون امده بود داد می زد و می گفت آقا دلیل بدبختی های الان مردم بی کفایتی اقایان است چرا آن را به تحریمها ربط می دهید؟
عزیز من ، دغدغه پابرهنگان داشتن ، فهم و درک مشکلات آنان است.پابرهنگان نیازمند کرامتند. انقلاب ما انقلاب کرامت انسان بود .زمان مجلس ششم بحثی رییس جمهور وقت و کروبی مطرح کردند در باب کرامت انسان.رهبری گفتند پدری که ندارد یک کیلو گوشت به خانه ببرد کرامت ندارد-نقل به مضمون-.عزیزم قال ها را ول کن و واقعیات دولت را هم نه از سر همدلی و بلکه از دید انقلاب ببین.می دانی چند نفر از مردم ما زیر خط فقرند؟چرا آمار را اعلام نمی کنند چون یا باید دروغ بگویند و یا حیثیتشان می رود.
مجیز گویان- و نه منتقدان متعهد ولو همدل با دولت- این دولت یا کسانی هستند که چندان خبری از واقعیات ندارند و یا کسانی که به خاطر این دولت به پست و منصبی رسیده اند.
من نمی گویم همه کارهای احمدی نژاد بد بوده، هرچند در دولت نهم هم به اندازه کافی گاف داد اما حساب این دو دولت کاملا از هم جداست.اگر شما هم به ملاک حال فعلی افراد است اعتقاد دارید که باید اعتقاد داشته باشید چون در باره مخالفان دولت و امثال آقای هاشمی حتما همین را می گویید باید درباره این دولت هم همین را بگویید.
شرح این هجران و این خون جگر
این زمان بگذار تا وقت دگر
سلام
این کامنت پابرهنه که ماله خودته. ناقلا خودت واسه خودت کامنت میذاری و جوابشو می دی؟؟؟؟؟


سلام. این یک کامنت خصوصی بود. برای اینکه جوابشون رو بدم کپی کردم و دوباره درج کردم. اسم و آدرس وبلاگ خودم توی کامنت گذاری ذخیره بود که یادم رفت اصلاح کنم.
به هرحال اصلاح شد. ممنون از تذکرتون
جواب به آقای بهرامی
سلام و خسته نباشید.
مثل اینکه دقت نفرمودید. گفتم که سوالات بهتر و قوی تری میشد از رییس جمهور پرسید که مشکل مردم هم هست. من بحثم اینه که این سوال از رییس جمهور یک نمایش طولانی بود که متضررش مردم هستند. اتفاقا ضرر پابرهنگان در این ماجرا برایم مهم است که گفتم. ضمنا مشکلاتی که فرموده اید ربطی به سوالات نمایندگان از رییس جمهور ندارد.
اگر سیاسی بازی نبود حداقل یک سوال درباره معیشت مردم می پرسیدند!!
مسائل را خلط نکنید.
اردتمند
یاحق
سلام.
والا ما که دیگه نمیدونیم باید سنگ کیو به سینه بزنیم!!


سلام. سنگ خدا رو!!
سلام
احمدی نژاد می توانست با رفتار حساب شده و با پاسخهای منطقی جایگاه خودش را ارتقا دهد که این گونه نشد


سلام. موافقم
دلیل سؤال نپرسیدن نمایندگان از معیشت مشخص بود. چون آن موقع پای بعضی ها وسط می آمد که اصلا خوشایند مخالفان دولت انقلابی نیست.
۲۵ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۲۴ مصطفی قاسمی
سلام
باشد برای وقتی دیگر
حاجی احسان عابدی
شمانه از احسان بویی برده اید و نه از عابد و عبادت و عبد بودن
چه خوب گفته اند کافور نهند نام زنگی ...............
باری .......
یکی به میخ و یکی به ........ میزنی
اما خداییش این عکست منو کشته بخصوص اون انگشتر عقیق خیلی با مزه است


شما دعا کنید بو ببریم رفیق.
انگشتر رو هم مدتیه گم کرده ام.
سلام.واقعا می شد سوالات بهتری از رییس جمهور پرسید.احساسا من این بود که بعضی از نماینده ها فقط خواستن جو سازی کنن و تو آخرین روزای کار این مجلس دوباره...
جالب ترین سوال شنیدن حکم حکومتی ولی فقیه و التزام به اون از زبون یکی مثل مطهری بود که باعث شد حسابی لجم بگیره.گروهی که سخنگوشون مطهری بود معلومه که ...
سلام
1-ممنون از صوت پس زمینه
2-برادر منT شما فکر کرده اید که نمایندگان مجلس چه کسانی هستند؟فکر کرده ای چقدر به فکر مردم اند؟اگر برایشان وضعیت اقتصادی کشور مهم بود حداقل وزیر اقتصاد را استیضاح می کردند.به قول لاریجانی رای مشروط دادند این شرط چه بوده که هنوز پس از این همه گند، وزیر باید سرجایش بماند؟اگر بفکر مردم بودند غلام جاسبی نمی شدند.اگر به فکر مردم بودند تلویزیون نمی آمدند و با وقاحت نمی گفتند وکیل الدوله ایم.مجلس از دولت بدتر، دولت از مجلس بدتر.
نمی خواهم بگویم اوضاع تیره و تار است و ایران مفلوک شده اما آنچه امروز می بینیم نسبتی با انقلاب و کرامت انسان و هارت و پورت های اقایان ندارد.
3-تنها جنبه قابل دفاع مجلس تکثر آن است که امثال مطهری و نادران و توکلی و زاکانی در آن جا گرفته اند و حداقل دلخوش هستیم که خود را به ارباب زور و زر نمی فروشند.
4-وقتی طرح سوال از رییس جمهور n ماه طول می کشد معلوم است که سوالها فسیل می شوند.مگر سوال از رییس جمهور چیست که اینقدر جار و جنجال شد و کل دولت بسیج شد تا جلسه برگزار نشود؟این اتفاق باید سالی یا شش ماه و یا هر زمانی که دولت ها مشکل ساز شدند انجام شود نه اینکه پس از سی و دو سال برگزار شود .
5-کسی نه از این دولت و نه از هیچ دولتی توقع ندارد تمام مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی را نیست و نابود کند.آنکه این کار را انجام می دهد از جنس گل کوزه گران نیست.توقع از دولتها ان است شرایطی را فراهم کنند که مردم نگویند سال به سال دریغ از پارسال.و با مردم صادق باشند.
اگر مطلب جدیدی گذاشتید خدمت می رسم ، انشاالله سال جدید سالی مملو از توفیق و تعالی و سلامت و برکت برای شما و همه شیعیان و عدالت خواهان جهان باشد.


سلام. شما هم سال خوبی داشته باشید ان شا’الله
سلام
عیدت پیشاپیش مبارک
یه سر بزن آپ کردم




سلام..


خیلی کارت درسته دانشجوی قدیمی!


سلام . ممنون
پیش بینی ریاست جمهوری حداد عادل:

آقای حداد فاقد هرگونه سابقه انقلابی است او پیش از انقلاب جزو شاگردان و مریدان دکتر نصر بود.
در دانشگاه شریف کلاس او به هنگام اعتصاب‌ها جزو کلاس‌هایی بود که هرگز تعطیل نمی‌شد. تا دهه هفتاد هیچ حضوری در عرصه سیاست نداشت و تا آن زمان هیچ موضع رادیکال و انقلابی از او مشاهده نشد.

وی صریحا می‌گوید در دوران ریاست مجلس تصمیمات خود را با آقا مجتبی هماهنگ می‌کرد.

ویژگی بارز دیگر آقای حداد عادل ضعف و ناتوانی مفرط او در اداره امور است. او این ناتوانی مفرط را در دوره ریاست مجلس هفتم به نمایش گذاشت. حداد عادل با این خصوصیات بهترین گزینه برای اجرای بی عیب و نقص و بدون درد سر پروژه ای است که خاتمی زمانی از آن تحت عنوان «اداره کشور به وسیله یک رئیس دفتر» یاد کرده بود.

پروژه ای که اجرای آن با ریاست جمهوری احمدی نژاد به اجرا در آمد اما به علت شخصیت متوهم وی شکست خورد. اما حداد عادل چنین خصوصیتی ندارد او بهترین گزینه برای اجرای این پروژه است.

قرینه‌ای که این پیش بینی را تأیید می‌کند اختصاص بالاترین رأی انتخابات مجلس نهم به حداد عادل است. او باید رئیس مجلس آینده باشد تا زمینه برای ریاست جمهوری وی در دور آینده فراهم شود. اگر چه سنت مجلس چنین بوده است که رئیس مجلس بر اساس پارامترهای دیگری جز میزان آرا انتخاب می‌شده است اما حداد عادل در مقایسه با دیگر کاندیداهای این مسؤلیت ویژگی خاصی ندارد، بنابراین بیشترین آرا باید به او اختصاص می‌یافت تا ریاست مجلس وی توجیه پذیر باشد.

علاوه براین برخی اخبار پشت پرده نیز این پیش بینی را تأیید می‌کند. از جمله اخیراً یکی از چهره‌های معروف کشور که در بیت رهبری مسؤلیتی حاشیه‌ای دارد، طی پیامی به قالیباف به او نصیحت کرده است از تلاش بیهوده برای انتخابات ریاست جمهوری آینده خودداری کند زیرا اراده رهبری بر ریاست جمهوری حداد عادل تعلق گرفته است.


واا . .... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ؟
۰۶ فروردين ۹۱ ، ۰۴:۴۴ نامه های حوزوی
سلام احسان
راستش منم در جریان قرار گرفتم کلا جالب نبود بنظرم


سلام آقا رضا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی