پابرهنگان

پابرهنگان

لذت دوستی با پابرهنگان در این است که مطمئنی ریگی به کفش خود ندارند...

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

ما با طرز فکر شما مشکل داریم دکتر نجفی عزیز!!

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۲۶
احسان عابدی

استاد نماینده موافق! اگر نجفی 20 سال پیش مشاور شهید چمران بوده، شمر هم جانباز صفین بود!!
دلیل میشه؟
!

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۲۴
احسان عابدی

آقای نجفی به گفته خودش نه یک ساعت سر کلاس تدریس داشته و نه در هیچ مدرسه ای مدیر بوده... حالا می خواد وزیر آ موزش و پرورش بشه

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۲۳
احسان عابدی

اگر دیروز رای گیری می شد، عمراً نجفی رای می آورد. اما امروز مطمئن باشید رای رو آورده. به قول دوستمون الفاتحه ...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۲۲
احسان عابدی

دکترجان! کی باعث شد زن مردم که می رفت دارو بخره کشته یا زخمی بشه؟!
خدا لعنتش کنه بحق فاطمه زهرا

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۲۱
احسان عابدی

بنده صبح کلی صلوات نذر کردم نجفی رای نیاره. بگو ایشالا...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۱۹
احسان عابدی

بسم الله الرحمن الرحیم

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرات عالی در ماه ضیافت الهی، نکاتی را پیرامون کابینه معرفی شده توسط رییس جمهور محترم و رای اعتماد به وزرای پیشنهادی به استحضار می رساند.

مردم ایران اسلامی حدیث متواتر امام خمینی(ره) درباره مجلس را همواره به یاد دارند که فرمودند:" مجلس در راس امور است. " لذا اهمیت مجلس شورای اسلامی و جایگاه تاثیرگذار نمایندگان ملت در این قوه، بر کسی پوشیده نیست. یکی از کارکردهای مهم و حیاتی مجلس، رای اعتماد به کابینه دولت هاست. چنانچه رییس جمهوری در شناخت و معرفی افراد، دچار اشتباه شده و کسانی را پیشنهاد کرد که از لحاظ تعهد و تخصص، شرایط لازم برای تصدی وزارت در نظام اسلامی را نداشته باشند، این وظیفه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است که با هوشیاری و دقت بیشتر، از انتصاب آنها جلوگیری کرده و رییس جمهور را برای انتخاب افراد بهتر و لایق تر راهنمایی کنند.

بحمدالله رییس جمهور محترم، جناب آقای دکتر روحانی در اولین فرصت قانونی، وزرای پیشنهادی کابینه خود را معرفی نمود تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در فرصت قانونی خود به بررسی و اعلام نظر خود اقدام نمایند.

اقدام رییس جمهور محترم در معرفی زودهنگام وزرای پیشنهادی قابل تحسین است، اما متاسفانه علی رغم شعار اعتدال و تدبیری که ایشان مطرح می نمایند، شاهد حضور افرادی با پیشینه ای غیرقابل اعتماد هستیم که موجبات نگرانی نخبگان فرهنگی و سیاسی جامعه را فراهم کرده است.

علاوه بر ویژگی بارز کابینه معرفی شده، یعنی میانگین بالای سنی که در شرایط حاضر کشور و نیاز به تحرک و ارائه ایده ها و راهکارهای نو برای حل مشکلات، یک ضعف اساسی محسوب می شود، برخی از وزرای پیشنهادی از نظر سابقه انقلابی و تعهد و پایبندی به آرمان ها و ساختارهای نظام جمهوری اسلامی نیز با ابهامات و چالش های متعددی مواجه هستند.

بدون شک مساله تعهد و پایبندی به ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار تخصص و توانایی، مساله ای بسیار برجسته و حائز اهمیت می باشد. کسانی که در کارنامه خود، رد پایی از عدول از خطوط قرمز نظام را ثبت کرده و برخلاف مسیر حرکت انقلاب اسلامی گام نهاده اند، قطع به یقین صلاحیت حضور در جایگاه های حساس و کلیدی نظام را نداشته و هرگز نباید مورد تایید و اعتماد وکلای ملت قرار گیرند.

یکی از برگ های دفتر تاریخ این انقلاب، حوادث سال ۸۸ است. فتنه عظیم و براندازی که هیچگاه از ذهن مردم و از صفحه تاریخ این انقلاب پاک نخواهد شد. لذا کسانی که به هر نوعی در آن حوادث غم انگیز دستی داشته و حتی بعد از مشخص شدن صحنه و میدان هم حاضر به بازگشت و قبول اشتباه نشده اند، نمی توانند متصدی امینی برای نظام و مردم باشد.

مع الاسف در بین افراد معرفی شده توسط رییس جمهور محترم، کسانی هستند که یا خود در حلقه اول فتنه گری بوده و یا با حضور در تحصن ها و تجمع های مختلف، از فتنه گران حمایت کرده اند. بدیهی است که چشمان باز نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی باید چنین افرادی را شناخته و موضع خود را نسبت به آنها تعیین کنند، اما وظیفه خود دانستیم تا اهمیت و حساس بودن این مساله را یادآوری کرده و دغدغه و نگرانی شدید خود را نسبت به بازگشت مجدد کشور به فضای پرتنش و انحرافی دوران اصلاحات ابراز نماییم.

لذا مطالبه ما به عنوان جمعی از نخبگان فرهنگی و اجتماعی استان یزد، هوشیاری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در اجرای وظیفه خطیر و مهم رای اعتماد به وزرای پیشنهادی و خودداری از واگذاری مناصب کلیدی نظام اسلامی به نااهلان و نامحرمان است.

چشمان هزاران شهید گلگون کفن ایران اسلامی، نظاره گر اعمال و رفتار آحاد مردم ایران و به خصوص مسئولین و کارگزاران نظام است. مبادا در امانت داری و ادامه دادن راه آن عزیزان، ذره ای لغزش به خود راه دهیم.

والعاقبه للمتقین
۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۲

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۱
احسان عابدی