پابرهنگان

پابرهنگان

لذت دوستی با پابرهنگان در این است که مطمئنی ریگی به کفش خود ندارند...

طبقه بندی موضوعی

چشمان شهدا به رای من و توست ...

يكشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۵۴ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۷
احسان عابدی

نظرات  (۶)

سلام
من یکی از طرفدارهای وبلاگ شما هستم. خیلی مطالبت عالیه.تبریک می گم

پیشنهاد می کنم حتما وبلاگت را تو این صفحه معرفی کنی. خیلی تو افزایش بازدیدت تاثیر داره

کاملا هم رایگانه

http://www.javanemrooz.com/SiteIntro/addsite.aspx

باز از مطالبت ممنون
سلام شفته

ای ناقلا کجا میخواستی بری که فیلتر بود و هدایت شدی به صفحه اول سایت پیوندها و این عکس رو دیدی؟

حال کردی؟!!
یزد فضای انتخابات چجوره؟


سلام. این طرح رو از وبلاگ طراحش برداشتم.
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۱۰ عبدالغفاری
به کوری چشم دشمنان اسلام همیشه در صحنه ایم...
۰۷ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۲۸ عبدالغفاری
به کوری چشم دشمنان اسلام همیشه در صحنه ایم...
۰۸ اسفند ۹۰ ، ۰۷:۰۰ روح الله امام زاده
سلام برادر!
إن شاالله امسال هم مانند گذشته ملت ایران با الهام از فرهنگ شهید و شهادت در مسیر عدالتخواهی و بیگانه ستیزی، از امتحان بزرگ پیش روی سربلند و سرو قامت بیرون خواهند آمد.
یا علی


سلام. ان شا’الله
یه صحنه از کربلا می گذاشتین بهتر بود...
چشمان امام حسین به رای من و توست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی