پابرهنگان

پابرهنگان

لذت دوستی با پابرهنگان در این است که مطمئنی ریگی به کفش خود ندارند...

طبقه بندی موضوعی
کمیسیون اصل ۹۰ مجلس٬ در اقدامی قابل تقدیر گزارشی از ابعاد فتنه ۸۸ تدارک دید که در صحن علنی مجلس هم قرائت شد.

باید منتظر واکنش هاشمی به این گزارش باشیم. چرا که حمایت های خانواده وی و نیز محمدخاتمی در فتنه ۸۸ (به طور رسمی) تا حدودی بر ملا شده است.

در آستانه یوم الله ۹ دی خواندن این گزارش حال و هوایی دیگر دارد.

برای دریافت متن کامل گزارش در قالب  word  اینجا کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۰۸
احسان عابدی

نظرات  (۲)

سلام

دقت کرده اید که در راستای زنده کردن جریان فتنه و اصلاح طلبان، این گزارش بسیار مهم در سایت هایی مانند فارس نیوز و ... با تیتر خنثای گزارش کمیسیون اصل 90 منتشر شد و در تیتر و خلاصه مطلب هیچ اشاره به نقش هاشمی و خاتمی و ... نشده بود؟!
کسی هم که حوصله ندارد تا متن به آن طولانی را بخواند و هاشمی و خاتمی و ... را در آن پیدا کند و عملا اکثر قریب به اتفاق سایت های اصولگرا با این ترفند، گزارش مهم کمسیون اصل 90 را بی اثر کردند تا پروژه زنده اصلاح طلبان خود را جدی تر نشان دهد.
اصولگرایان از یک سمت سعی می کنند که جریان دولت را با انگ انحرافی از صحنه خارج کنند و از سوی دیگر با مبارزه با جریان ضعیف شده اصلاح طلب (که بسیاری از هوادارانشان در انتخابات شرکت نخواهند کرد) به یک پیروزی راحت برای رسیدن به کرسی قدرت دست پیدا کنند.
جالب است که در راه اجرای این پروژه شوم حتی حاضرند گزارش کمیسیون اصل 90 درباره فتنه گران را نادیده بگیرند و به جایش در توهم توطئه های! محیرالعقول حامیان دولت بدمند.
خدا وکیلی بازتاب این گزارش "مستند"، "مهم" و "قانونی" در رسانه های اصولگرا را با "بی سندترین"، "خنده دارترین" و "دروغ ترین" ادعاها علیه دولت مقایسه کنید تا ببنید که آقایان اصولگرا (جناح راست) به دنبال چه بازی شومی هستند و چه دروغ هایی به مردم تحویل می دهند.
آن ها در این راه اتهامات واضح علیه فتنه گران را نادیده می گیرند و به جایش به اتهام سازی و داستان سرایی علیه حامیان دولت جمهوری اسلامی مشغول هستند.
اصولگرایان با این کارهای ضداسلامی و ضدانقلابی که می کنند، خطرشان از منافقین هم بیشتر شده است.


سلام. تا حدودی با شما موافقم.
۰۸ دی ۹۰ ، ۰۸:۵۱ قدرت الله
رو سیاهی به رهبر قاتلتان ماند و شمایان


سلام علیکم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی