پابرهنگان

پابرهنگان

لذت دوستی با پابرهنگان در این است که مطمئنی ریگی به کفش خود ندارند...

طبقه بندی موضوعی

رحمة للعالم?ن...

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۵۷ ق.ظ

صل? الله عل?ک ?ا رسول الله و ?ا خ?ر خلق الله

هنوز باورم نم? شود روز? ا?ن بنده سراپا گناه را به مد?نه ? خودت خواند? و در عطر حرم باصفا?ت غرق کرد? تا بلکه آدم شود و به راه ب?ا?د...

آقاجان! م? دان?د و م? دانم که زندگ? ام را مد?ون شما?م.

شما?? که هرچه در ز?ر قبه و بارگاه تان خواستم بهم داد?د.

شما?? که مهمتر?ن تصم?م زندگ? ام را واگذارتان کردم و چقدر قشنگ و لط?ف همه چ?ز را جور کرد?د...

ا? پ?امبر رحمت!

دن?ا تشنه آ??ن و مرام شماست. بشر?ت محتاج نور دانش و معنو?ت صادق آل شماست.

کجاست آن خورش?د درخشان خاندان پاک تان که با ظهورش، نس?م عطرآگ?ن شما را در هست? پراکنده سازد...


* از بزرگتر?ن توف?قات عمرم، حضور در حرم مطهر نبو? است. ا?ن تصاو?ر را هم با موبا?ل خودم گرفت ام.
پا? هم?ن ضر?ح آقا، از غفلت مامور?ن وهاب? محافظ ضر?ح(!!) استفاده کردم و چف?ه ا? را که متبرک به ضر?ح ائمه اطهار(عل?هم السلام) از مشهدالرضا تا نجف و کربلا و ... کرده بودم، به ضر?ح رسول الله هم متبرک کردم. از انجا که قسمت نبود، ?ک? از مامور?ن مذکور صحنه را د?د و با فر?اد " انت مشرک" شرطه ها را به سو?م روانه کرد و به اصطلاح بازداشت شدم!! و اگر نبود فر?ادها? جماعت هموطنان ا?ران?، معلوم نبود به جرم شرک و کفر و گناه کب?ره و... سر از کجا در م? آوردم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۹
احسان عابدی

نظرات  (۲)

۱۱ بهمن ۹۱ ، ۰۸:۴۶ ketabkhanan.blogfa.com
التماس دعا
من که بد جور زمین گیر شدم حاج احسان...
پس واقعا حاجی بودی و ما پر بیراه نمیگفتیم...
بهترین لحظات زندگیت، من رو یاد تلخ ترین روزهای زندگیم انداخت...
بگذریم... منم و کوله باری از...
قسمت من نبود...
اسرائ?ل واقع? و تزو?ر حق?ق?
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7793

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی