پابرهنگان

پابرهنگان

لذت دوستی با پابرهنگان در این است که مطمئنی ریگی به کفش خود ندارند...

طبقه بندی موضوعی

عالم خر بودن!

يكشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۰، ۰۹:۴۶ ق.ظ

به کسی بر نخورد؛ واقعاً می دانم این اهالی گردن کلفت سیاست مردم را خر فرض کرده اند، اما نمی دانم که می دانند مردم می دانند که آنها را خر فرض می کنند یا نه ؟؟!!

۱- سران اصلاحات و پادوها و خلاصه ریز و درشت اصلاحات ژست گرفته که در انتخابات شرکت نمی کنند. اما وقتی تابش و کواکبیان و اعلمی و خزعلی و جلودارزاده و قنبری و علیخانی و و و ثبت نام می کنند، همگی می گویند " ما مستقل می آییم" ، "بصورت فردی ثبت نام کرده ایم" ، "از طرف جبهه اصلاحات نیستیم" و ...

۲-سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان طی گفتگویی مفصل با پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان می گویند:" تصمیم جمعی اعضای شورای مرکزی همین است که «ساکتین فتنه» و «ساکتین انحراف» هیچ جایی در میان نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان نداشته باشند."

علی رغم تمام احترامی که برای ایشان قائلم، اما باید بگویم حاج آقا! این ساکتین فتنه ای که می فرمایید ۲-۳ تاییشون یا خودشون یا نماینده شون جزو همون اعضای شورای مرکزی تصمیم گیرنده تشریف دارند!

بگذریم... هوا چطوره ؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۱
احسان عابدی

نظرات  (۷)

1 رو خوب اومدی اما 2 رو خراب کردی برادر
سلام احسان
درمورد گزینه 1 باید بگم که اصولا اصلاحاتی هایی که نماینده هستند تاحدودی امید دارند بازم انتخاب بشند. پس این بخت رو از دست نمیدند. به هر قیمتی!
در مورد 2 هم واقعا باید اظهار تاسف کرد و دم فروبست تا وقتش!


سلام سیدجان
درمورد 2 می توان دم فرونبست برادر! اتفاقا می توان فریاد زد!
۱۱ دی ۹۰ ، ۱۸:۵۷ مصطفی فاسمی
سلام بر احسان خودم
هوا خوبست تا خورشید بر سر ماست
سلام
ساکتین فتنه را می شناسیم، ولی ساکتین انحراف دیگه چه چیزیه ایه؟ راستی "آقا" هم از ساکتین انحراف (بر فرض وجود) هستند. پس این سوپر اصولگراها باید از آقا هم رد بشند. ولی در کل این نشان دهنده نفاق جمعی جبهه متحد است.


سلام برادر
به نظرم اصلا جالب نیست که بگید "آقا" هم از ساکتین انحراف (بر فرض وجود) هستند.
انتشارش اصلا جالب نیست.
۱۳ دی ۹۰ ، ۰۵:۳۳ نامه های حوزوی
سلام مطلب جدید گذاشتم وقت کردین سربزنید
۱۵ دی ۹۰ ، ۰۸:۲۷ روح الله امام زاده
با سلام
می خواستم در جوای آقای سعیدی-ببخشید-منظورم خطخطی- بود، بگم که مقام معظم رهبری در موقعیت های مختلف مخالفت خودشان را با جریان انحرافی نشان داده اند که برجسته ترینش مخالفت با معاون اولی مشایی بوده است. آن وقت ما با چه منطقی ایشان را به دور از انصاف، جزء -ساکتین انحراف- معرفی می کنیم؟
رهبر انقلاب، در قانون اساسی وظایفی دارند که بسیار واضح است و قرار نیست جریانی انحرافی با حمایت رئیس جمهور هر گندی به مملکت بزند مقام معظم رهبری دخالت مستقیم کرده و موضع علنی بگیرند؟
در ضمن انحراف وجود دارد و کسانی هم به خاطر منافعشان با این انحراف همراهند و در مقابل آن ساکت.
پس (بر فرض وجود) اساساً باطل است.
پیشنهاد می کنم آقای خطخطی و خیلی از آقایان دیگر در ادبیات شان نسبت به مسئولان خدوم کشور و به خصوص آقا بیشتر دقت کنند.
یا علی
کلمه "عالم" معنا و بار فرهنگی مقدس خاصی دارد. بنظرم بهتر بود به جای آن مثلا از وازه"نخبه" یا "خواص" و... استفاده می کردید.


برادرم! منظورم "عالم" است نه "عالم" !
یعنی دنیای خر بودن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی