پابرهنگان

پابرهنگان

لذت دوستی با پابرهنگان در این است که مطمئنی ریگی به کفش خود ندارند...

طبقه بندی موضوعی

دخالت بی مورد 7+8 در استانها

سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۰، ۱۱:۳۶ ق.ظ

"جبهه متحد اصولگرایان" ظاهرا محملی است برای "متحدکردن" افراد ارزشی و اصولگرا در سراسر کشور که مدتی است مورد انتقاد طیفی از اصولگرایان بخصوص در بین بدنه مردمی قرارگرفته است.

بدون شک حضور چنین جبهه ای جهت هماهنگی نیروهای اصیل انقلاب ضروری به نظر می رسد، بخصوص اگر انتخاباتی در کار باشد.

اما نحوه گزینش و چینش افراد و مهمتر، اشخاصی که قرار است در این جبهه ایفای نقش کنند بسیار مهم و اثر گذار خواهد یود. همان طور که در حال حاضر منطق ورود نماینده رییس مجلس و شهردار تهران بشدت مورد انتقاد است و یا اینکه افراد به عنوان "نمایندگان احزاب" در گروه هستند و یا حتی حضور کسانی مانند باهنر که در فتنه 88 مواضعی کاملا دوپهلو اتخاذ کردند واقعا جای سوال بوده و شانیت این جبهه را تا حد بسیاری پائین می آورد.

گذشته از این مباحث که باید به طور مبنایی مورد بررسی قرار گیرد، یک اتفاق غیرکارشناسی از سوی این جبهه درحال پیگیری است که شاید موجبات تفرقه و دو دستگی بین اصولگرایان را پدید آورد و آن، دخالت در آرایش و ترکیب نیروهای تصمیم گیرنده اصولگرایان در استانها، بدون در نظر گرفتن شرایط بومی آن استان است.

اعتراض اصولگرایان استان اصفهان به انتخاب باهنر و تشکیل ستاد استانی با نظر ایشان نمونه ای است که متاسفانه باز هم در استان و یا استانهای دیگری در حال پیگیری است.

خبرها حاکی از آن است که آقایان جبهه متحد مدتی است دست به کار شده اند تا کمیته 5 + ۴ در استان یزد راه اندازی نموده و امور اصولگرایان در انتخابات مجلس را برعهده آنها گذارند!

این درحالی است که از مدت ها پیش (نزدیک به 7 ماه) گروهی در مرکز استان انتخاب شدند تا به گزینه واحدی برای انتخابات برسند.

حال جبهه متحد در تهران نشسته و می خواهد استان یزد ( بامختصات سیاسی خاص) را هدایت و هماهنگ کند! و البته اسف بار تر اینکه برای معارفه و ... کسی را به نمایندگی از خود به یزد می فرستند که حضورش در ۷+۸ تهران نیز محل تامل و انتقاد است: محمدرضا باهنر!!

باهنری که شرح مواضعش در فتنه را اینجا می توانید بخوانید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۲۹
احسان عابدی

نظرات  (۴)

۰۱ دی ۹۰ ، ۱۰:۲۳ لبیک یا حسین
سلام آقا احسان
عشق است جبهه پایداری انقلاب اسلامی
احزاب هیچ وقت در دل مردم جایی نداشته اند. ان شا’ الله موفق نمی شوند


سلام بر شما
چه عجب! آقا به روز شدند؟
بعله. ما هم شنیده بودیم. واقعاا این احزاب چه فکری می کنند؟ یعنی نمیدونند ذره ای در بین بدنه مردمی نظام جا ندارند؟!! اصلا به نظرت مردم ما می توند اسم 2 تا حزب رو نام ببرند؟!!
درمورد جبهه متحد هم حرف و حدیث زیاد است. ان شاالله حضوری
اولا که شما اصولگراها سر تا پا یه کرباسید. دوما همش هم دم از تفرقه در اصلاح طلبان میزنید. اما خودتون بد ترید


اولا که اصولگرایی تعریف و مختصات خاصی دارد. دوما فعلا که چارچرخ اصلاحات در پنچری به سر می برد و آقایون دنبال ممد آپارت می گردند...
۰۱ دی ۹۰ ، ۱۰:۳۴ ا... کرم مشتاقی
با سلام.
این آقای باهنر رو من میشناسم. از اون منفعت طلبایی است که اگه نظام هم عوض بشه اون ضرری نمیکنه!! اینو جدی می گم.
به هرحال وظیفه شماست که از این اوضاع جلوگیری کنید.
یاعلی مددی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی