پابرهنگان

پابرهنگان

لذت دوستی با پابرهنگان در این است که مطمئنی ریگی به کفش خود ندارند...

طبقه بندی موضوعی

باز هم احساس خطر!

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۴:۱۷ ق.ظ

* م?رحس?ن موسو?/ خرداد ??/ مناظره با احمد? نژاد: " من در مورد آ?نده کشور با ا?ن مد?ر?ت حاکم در کشور احساس خطر کردم و در صحنه حاضر شدم. "

** محمدرضا عارف/ اسفند ??/د?دار با جمع? از دانشجو?ان: " در شرا?ط فعل? احساس خطر کردم. احساس کردم شرا?ط کشور در بخش‎ها? مختلف با چالش ها?? رو به رو است. فکر م?‌کنم برگشت به قانون و ساختارها? قانون? راه حل مشکلاتمان است."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۵
احسان عابدی

نظرات  (۱۳)

واقعا م?رحس?ن چه اعجوبه ا? بوده.ما که در ا?نه هم اوضاع? مثل امروز را نم? د?د?م ول? ا?شان چه هوش? داشته فهم?ده
خوب است اگر ممکن است با توجه به نزد?ک شدن به انتخابات گعده مانند? به صورت مجاز? درست کن?م و اگر شد مباحثه و مناظره ا? راه ب?نداز?م.اگر موافق? بسم الله.
هم?ن الان شما را به مناظره دعوت م? کنم.
سلام عل?کم
لطفا مطلب کداک لنکران? را از وبلاگ ا?ن جانب بخوان?د.
لطفا دکتر عارف را با موسو? مقا?سه نکن?د. جناب عارف ?ک اصلاح طلب معتدل هستند. تا جا?? که حت? عده ا? م?گو?ند ا?شان نفوذ? اصولگرا ها هستند.


خود ما هم اولش درمورد م?رحس?ن هم?ن رو م? گفت?م مج?دجان!
بهرامی رو باید به مناظره بکشونی
من هم زمان time مناظره رو نگه می دارم
فقط خواهشا بگم بگم راه نندازید که مناظره رو قطع می کنم


س?ف? آدم شو!
البته الان هر ملنگ? هم احساس خطر م? کند. اما ا?نکه خودش خطر? را به ا?ن خطرها? موجود ن?فزا?د مهم است برادر!
به هرحال ام?دوارم که انتخابات پرشور، پر نشاط و خوش خروج? ا? را داشته باش?م.
سلام برادر
عوض ا?ن حرفا از ورود عارف به عرصه استقبال کن
ک? م?ا? تهران؟


سلام مصطفا
ا?ن به معنا? عدم استقبال ن?ست. هشدار? است برا? ?اداور? به دوستان و غ?ردوستان! شنبه ان شا’الله
کاش ما هم آن روزها ا?ن خطر را فهم?ده بود?م وبا دست خود به کس? را? نم? داد?م که چن?ن گران? سرسام آور? درست کند. الان هم شک نکن?د که خطر ات ناش? ازفقر و فلاکت مردم در راه است. بد ن?بست کم? واقع ب?ن باش?م واز ا?ن ا?ن قدر س?اس? وخط? د?دن مسائل پره?ز کن?م .والا دوباره کلا سرمان م? رود. تعصب حزب? وگروه? چشم مان را به رو? واقع?ت ها نبندد وصرف ا?نکه عارف در خط ما ن?ست او را مغرض ندان?م.


حالا به نظر شما سال 88 به احمد? نژاد را? نم? داد?م به ک? را? م? داد?م؟!
کروب? ?ا موسو? ?ا رضا??؟!
سلام حاج?
احوال؟
هنوز زنده ا? تو؟
دست بردار بچه!!!!
?عن? هنوز به ا?ن نت?جه نرس?د? که..............!!!!!!


سلام حس?ن جون
مخلصات پتاس?م
نفس که م? کش?م. پس حتما زنده ام!
دست از کجا بردارم؟!
به خ?ل? از نتا?ج رس?دم. منظورت کدوم نت?جه است؟!
سخنران? حجت الاسلام پناه?ان در نما?شگاه رسانه د?ج?تال
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=8046
سلام حاج?.خسته نباش?.پوستر اردو? امسال آماده شده.تو وبلاگ اردو جهاد? گذاشت?مش.حاج? خ?ل? خ?ل? ممنون م?ش?م اگه تو وبلاگتون بزار?دش.خ?ل? مخلص?م.?اعل?



سلام. ما مخلص بچه ها ? جهاد? هست?م
ان شاءالله که صدسال د?گه هم نفس بکش?!!!!
نت?جه هم خوبه که بهش برس? ماکه هرچ? سع? م?کن?ن نم?رس?م بهش!!!!
?اد اون روزا بخ?ر کاش م? شد دوباره برگشت به اون روزا و?خورده بهتر عمل کرد.
سلام به کل?ه رفقا برسون
التماس دعا? شد?د دارم
?ا عل?
110
۲۰ اسفند ۹۱ ، ۰۵:۴۸ محمدفروغ? نژاد
به به حاج احسان عابد? ....
بابا س?است رو ولش کن خودت چطور?؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی