پابرهنگان

پابرهنگان

لذت دوستی با پابرهنگان در این است که مطمئنی ریگی به کفش خود ندارند...

طبقه بندی موضوعی

از کرخه تا را?ن از زبان حاتم? ک?ا

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۳۸ ق.ظ

ابراه?م حاتم? ک?ا درباره ساخت و پخش ف?لم از کرخه تا را?ن م? گو?د:

"دوران سازندگ? آغاز شده بود و م? خواستند شادمانگ? ها را جشن بگ?رند ?ا شادمانگ? ب?اورند و رنگ ها? تلخ و خاکستر? دوران جنگ را کم کم فراموش کنند. 

حالا ا?ن وسط ?ک ف?لمساز? هم پ?دا شده است، ساز ناکوک م? زند. حت? به من هشدار دادند که احتمال دارد ا?ن ف?لم شکست بخورد و ا?ن زبان? ن?ست که الان مردم دوست داشته باشند.

 واقعا هم تا لحظه ا? که ف?لم به نما?ش درآمد من قطع ?ق??ن تصورم ا?ن بود که ا?ن ف?لم شکست خواهد خورد. تا روز اول?ن نما?ش ف?لم در س?نما? شهر قصه برا? اهال? مطبوعات رس?د. ا?ن از آن خاطرات عج?ب و غر?ب است که برا? من شکل گرفت. با ا?ن فکر که ا?ن ف?لم شکست خواهد خورد ه? در خ?ابان ها? اطراف م? چرخ?دم و م? ترس?دم به داخل س?نما بروم. دقا?ق پا?ان? ف?لم د?گر تحمل نکردم و ?واشک? تو س?نما خز?دم. دقا?ق آخر بود که من وارد سالن شدم. د?دم همه ساکت هستند. گفتم ا?ن سکوت نشانه شکست محض است. بعد آمدم ب?رون و در راهرو منتظر ا?ستادم. فکر م? کردم از سالن که خارج بشوند از بغلم رد خواهند شد و محل? نخواهند گذاشت و اعتنا نم? کنند.

اما د?دم نفر به نفر ب?رون آمدند و چشم ها خ?س اشک است. همه من را بغل م? کردند و هق هق م? زدند. والله من گفتم ا?نها اهال? رسانه هستند دارند از ا?ن کارها م? کنند. ?ک عده هم تهد?د م? کردند. هم?نطور که بغلم م? کردن م? گفتند تو کار زشت? کرد? و بچه ها? جنگ را تحق?ر کرد?، با?د محاکمه بشو?. ?ادم است در آن وضع?ت ?ک? گردن من را گرفت و رها نم? کرد و م? گفت تو نسبت به آرمان ها بچه ها? جنگ خائن هست? و با ا?ن ف?لم خ?انتت را نشان داد?. تو خون ا?ن شهدا را فروخت?. 

در لحظه ا? که او من را رها کرد کس د?گر? م? گرفت و م? گفت تو عال? گفت? و آرمان شهدا را حفظ کرد?. و من با هر دو ا?ن برخوردها? موافق و مخالف ماندم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۳
احسان عابدی

نظرات  (۸)

۰۳ دی ۹۱ ، ۱۲:۴۲ محسن و دوستان
احسان جان سلام. کلاً ما ایرانیها خیلی احساساتی هستیم. خیلی زود جوشی میشویم. خیلی زود هم از کوره در میرویم و خیلی زود هم فروکش میکنیم. به نظر بنده حاتمی کیا خیلی انسان باهوشی است. مصداق بارز ایشان را میتوانم شهید اوینی مثال بزنم.شهید آوینی هم انسان بزرگ و زیرک و باهوشی بود. به نظر من کسانی مثل حاتمی کیا و شهید آوینی همیشه 20 سال جلوتر از خودشان حرکت میکنند. و این راز موفقیت این گونه آدمهاست.
ضمناً با مطلبی تحت عنوان " امان از این دروغهای سر زده... " به روزم.
قبلا در مورد حاتم? ک?ا مطلب? نوشتم
http://r1001.blogfa.com/post-72.aspx
۰۴ دی ۹۱ ، ۱۴:۲۵ حزب الله ب?دار است
فراخوان امت حزب الله و حام?ان ولا?ت:
ما جمع? از بس?ج?ان و دلسوختگان انقلاب در اعتراض به توه?ن اکبر اعلم? به ساحت ائمه و ولا?ت فق?ه و مقام معظم رهبر? در مناظره با قد?ر? اب?انه در دانشگاه ش?راز ،در روز چهارشنبه مورخه 6 د?ماه 91 ساعت 11 صبح در م?دان ارم تجمع خواه?م نمود /لطفاً برا? جلوگ?ر? از تکرار حوادث مشابه ، اطلاع رسان? گسترده نمائ?د /نگذار?م که قرآن به سر ن?زه شود/نگذار?م که در خانه نش?ند ح?در ....
واقعا در ا?ن فضا? پل?د کس? خودش را حفظ کند خ?ل? هنر کرده مخصوصا کس? که در ب?ن هنرمندان باشد.
م? ب?نم در شماره قبل? دوباره س?اس? حرف زد? .مگر نب?نمت
۰۵ دی ۹۱ ، ۰۸:۰۱ مصطفی قاسمی
سلام بر احسان عز?ز
ا?ن آهنگ وبت رو عوض کن


سلام مصطفا
آهنگ ها اتومات?ک عوض م? شن. منظورت کدوم اهنگه؟!
برنامه راز شبکه چهار یکی دو سال پیش، طالب زاده با حاتمی کیا رودررو.
حاتمی کیاخیلی بی پرده صحبت کرد و حرف های خاصی زد
برنامش رو دارم تهران میارم واست حاج احسان
۰۷ دی ۹۱ ، ۰۴:۵۳ احمد زارعان
http://khabarma.ir
سا?ت خبر? منه ?ه نگاه بنداز نظر تو بده تا مشکلاتش رو بطرف کنم
نقش و جا?گاه جمهور? اسلام? ا?ران در فلسط?ن از زبان نما?نده جهاد اسلام?
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=7559

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی