پابرهنگان

پابرهنگان

لذت دوستی با پابرهنگان در این است که مطمئنی ریگی به کفش خود ندارند...

طبقه بندی موضوعی

بای ذنب قتلت؟

پنجشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰۴:۵۵ ق.ظ
شهید کوچک

شهید ۱۰ ماهه بیداری اسلامی

یمن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۳۱
احسان عابدی

نظرات  (۷)

این المنتقم؟
* در راستای اعتراض به عدم محاکمه سران فتنه و توهینهای مکرر کروبی- موسوی- خاتمی- فایزه و مهدی هاشمی و اکبر هاشمی به اعتقادات ارزشی و دینی مردم ایران و نیز سکوت ننگین خواص بی بصیرت در فتنه 88 و تنها گذاشتن رهبر عزیزمان در مقابل قاسطین و مارقین و ناکثین، ما وبلاگ نویسان ارزشی اعتراض خود را به حضور خواص بی بصیرت و مثلث ساکتین یعنی محسن رضایی- محمدباقر قالیباف و علی لاریجانی در جبهه اصولگرایان اعلام می کنیم.

ما اعتقاد داریم که ننگ فتنه88 دامن بسیاری از اصولگرانماها و راستهای ناراست را رها نخواهد کرد و وجود بسیاری از انها در جبهه اصولگرایان توهین به شعور سیاسی ملت ایران است. ما اعتقاد داریم که "این 3 نفر مصداق کامل جریان انحرافی هستند که در دستگاههای زیربط خود در حال پیگیری منویات منحرفانه خود هستند". این سه نفر در کنار سایر اصولگرانماها بدانند در جبهه اصولگرایان جایی ندارند و باید یکبار برای همیشه تکلیفشان مشخص شود.

دوستان وبلاگنویس ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بلند امام و شهدا و رهبر عزیزمان و حمایت از دولت خدمتگزار ولایت شناس، اعتراض خود را نسبت به حضور اصحاب فتنه و مثلث انحراف در جبهه اصولگرایان اعلام نمایند و با درج یادداشت در وبلاگ خود ما را در این خیزش رسانه ای یاری نمایند. ضمنا بعد از نوشته هر مطلب به ما اطلاع دهید تا مطلب شما لینک شود. به امید پیروزی حق بر باطل. اندکی صبر سحر نزدیک است*
سلام برادر
همین خون هاست که پایداری انقلاب را رقم میزند


سلام. ان شا’الله
دلم خراشید...
خدا مسببانش را لعنت کند
سلام. به فضل الهی فیتیله دیکتاتورها درحال پایین آمدن است
الیس الصبح بقریب


سلام. ان شا’الله
۰۳ مهر ۹۰ ، ۱۶:۳۴ عبدالغفاری
سلام.
باز هم ای کاش...
ای کاش اگه نمیتونیم رهرو شهدا باشیم حرف هاشون رو هم بد منتقل نکنیم!!!از شورای شهر یزد به تمام موبایل ها فرستادن که:همت:شهدا را به خاک نه به یاد بسباریم!!!!حالا عمدا یا سهوا!!! مهم اینه که نقل قول هم بلد نیستیم!!!جه برسه به حرف زدن راجع به شهید و شهادت و هفته دفاع مقدس!!! شش مهر همایش بچه های جاد هست که حتما در جریان هستید. فرصت داشتید تشریف ببرید.
التماس دعا
۱۷ آذر ۹۰ ، ۰۷:۱۵ خادم الحسین
الهم الرزقنا شهادت فی سبیل الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی